Wieczorowe Smokey eyes cieniami Inglot

Hej kochani,
dzisiaj bardziej "ludzka" propozycja :) Wieczorowe, ciemne smokey eyes wykonane cieniami Inglot. Makijaż wieczorowy, świetny na jesienne party, na pewno będzie pasował do wielu kolorów oczu. Zewnętrzne kąciki roztarte są czernią, na środku powieki znajduje się piękny odcień coś pomiędzy zielenią, a morskim kolorem. Odrobinę błysku dodałam za pomocą wypiekanego cienia Artdeco. Wewnętrzny kącik rozświetlony + troszkę drobnego brokatu, żeby efekt był jeszcze bardziej wieczorowy. Do tego klasyczna kreska i sztuczne rzęsy - must have na każde większe wyjście :) Ważnym elementem jest również korektor pod oczami. Przy tak ciemnym makijażu koniecznie trzeba dobrze zakamuflować wszelkie niedoskonałości.
Zapraszam do oglądania! :)







Do wykonania makijażu użyłam:

Twarz: 

- podkład Bourois 1,2,3 Perfect #Light Vanilla
- puder sypki inglot #15
- korektor Inglot AMC #67
- puder brązujący W7 Honolulu
- róż do policzków Bourjois #Sienne
- rozświetlacz Makeup Revolution #Golden Lights

Oczy:

- cień wypiekany Artdeco #23
- tusz do rzęs RevitaLash Volumizing Mascara #Raven
- konturówka czarna Paese #20

Usta:
- pomadka Inglot Freedom System #08



mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam. Martyna :)


2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie :-) fajnie współgra z kolorem Twojej tęczówki, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń