Lato wróć! Czyli makijaż z kolorem :)

Czy Wy też macie dosyć tej pogody za oknem? Ja rozumiem, Zima z prawdziwym śniegiem i mrozem.. ale to coś? Wiecznie piździawa i deszcz, no ileż można!:D Dlatego dla odmiany coś z kolorem, żeby trochę oderwać się od tej bardzo szarej rzeczywistości :) Dziś na tapecie (nie wiem czy to dobre określenie dla makijażu?;d) turkusowo-fioletowe szaleństwo. Makijaż może być także świetną propozycją na jakąś kolorową imprezę karnawałową :) Zatem wysyłam Wam trochę ciepła, obyśmy przetrwali tą "zimę":D


Kosmetyki, których użyłam do wykonania makijażu:

#Twarz:
- baza pod makijaż RevitaLash fineline primer
- podkład MaxFactor PanStick #12 True Beige 
- korektor Inglot AMC #67
- puder L'oreal Lumi Magique #01 Rose Boudoir
- puder brązujący W7 Honolulu
- róż z rozświetlaczem Inglot FS #204

Oczy:
- korektor Inglot AMC 67 jako baza
- cienie Inglot FS: 355, 346, 120, 114R
- cienie MIYO: 40 Ambition, 02 Sugar
- cień sypki Inglot #61
-eyeliner Inglot AMC #77
-brwi kredka Isa Dora #34 Light Brown

Usta:
- błyszczyk Inglot AMC #543


zapraszam także na mojego facebooka, gdzie wrzucam troszkę więcej zdjęc :)





2 komentarze:

  1. powiało latem ! A też mam dość już tej obrzydliwej pluchy.. świetny makijaż, narobiłaś mi smaka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne makijaże ! z przyjemnością się je ogląda !

    OdpowiedzUsuń