Makijaż Ślubny #1

     Sezon ślubny w pełni, stąd moja dzisiejsza propozycja makijażu na ten wielki dzień. Każda panna młoda chce wyglądać tego dnia idealnie, a makijaż musi być niezwykle trwały. Moja pierwsza wersja jest z mocniej zaznaczonymi oczami. Niestety, kolor na zdjęciach jest delikatnie przekłamany (może niedługo pojawi się gadżet który mi pomoże lepiej robić fotki:). W rzeczywistości makijaż jest w kolorach różowo-bordowych z przyciemnionym na czarno kącikiem, wszystkie kosmetyki będą podane na dole. Mam nadzieję, że dla kogoś make up ten będzie inspiracją, może nie tylko na ślub :)



Kosmetyki, których użyłam:

*** Twarz ***
-baza pod makijaż RevitaLash #Fineline Primer
-podkład Max Factor #Pan Stick 12 True Beige
-korektor pod oczy Rimmel #Wake me up 010 ivory
-puder Inglot # 3S nr 303
-puder modelujący: Inglot #HD sculpting powder 505 
-puder brązujący Miss Sporty #Tan Up 010 Hawaiian Flower
-róż do policzków Catrice #Multi colour blush 060 Strawberry Frappucino
-rozświetlacz L'OREAL #Lumi Magique 01 Rose Boudoir

*** Oczy ***
-baza pod cienie ZOEVA #Eyeshadow Fix Matte
-cień sypki Inglot #61
-pigment Inglot #180
-cienie prasowane Inglot Fredom System: 330, 395,452
-cienie MIYO: #21 ZERO, 12 TEMPER
-eyeliner Inglot #AMC w żelu + duraline
-brwi Maybelline #Color tattoo 40 Permanent Taupe
-tusz do rzęs RevitaLash #Volumizing Mascara, Raven

*** Usta ***
- konturówka Inglot #67
- pomadka Inglot freedom system #44

+++ Kobo Professional Make up FIXER SPRAY


Mam nadzieję, że się podoba :)

xoxo Martyna.


0 komentarze:

Prześlij komentarz