Mocno kocie + nowa stronka :)

Przedstawiam Wam mojego pierwszego gościa na blogu! Poznajcie Klaudię - śliczna dziewczyna po prostu stworzona do malowania, na pewno pojawi się tutaj jeszcze nie raz :) Makijaż jest dość nietypowy, nie jest to makijaż do użytku "codziennego". Tym razem chciałam pokazać coś innego. Oczywiście lżejsza wersja z mniej zarysowanymi brwiami i z delikatniejszym okiem z pewnością będzie nadawać się imprezę. Ciemne granatowo-czarne oko rewelacyjnie podkreśla kolor tęczówki Klaudii. Całości dopełniają mocne brwi a także policzki, które także są intensywnie podkreślone (ba, użyłam pudru do modelowania z serii HD z Inglota - kocham ten produkt!!!). Usta w naturalnym cielistym kolorze. Jak Wam się podoba taka odsłona makijażu? A może jest ktoś kto odważyłby się na taki makijaż na imprezę? :) Zanim zaproszę Was do obejrzenia zdjęć chciałam się z Wami podzielić jeszcze nową stronką, na której jest galeria także z sesji zdjęciowych: 
http://martynamakeupart.wix.com/martynamakeup






Jak Wam się podobają zdjęcia?:) Dodam tylko, że Klaudia jest grafikiem i zajmuję się także obróbką zdjęć. Z racji tego, że blogspot trochę przekłamuje zdjęcia odsyłam Was do: 
http://www.maxmodels.pl/retuszer-kmatelonek.html.

buziaki! Martyna





1 komentarze:

  1. Świetny jest ten koci make-up ! Uwielbiam mocno zaakcentowane oczy. Sama wiem, że mocna kreska nie nadaje się na co dzień, ale nie mogę się bez niej obejść. Zapraszam do siebie ;) Pozdrawiam, imienniczka :D

    OdpowiedzUsuń