Makijaż inspirowany - Beyonce Partition

Ultrakobieca, uwodzicielska, piękna Beyonce w teledysku Partition. Dziś chciałabym przedstawić Wam moją wersję tego makijażu :) Wbrew pozorom - jest on naprawdę prosty! Jedyne nad czym trzeba popracować to ładne roztarcie górnej granicy cieni i kontur ust. Jak wykonać makijaż oka? Proste:
- na całą powiekę nakładamy bazę pod cienie
- wzdłuż górnej i dolnej linii rzęs nakładamy miękka, czarną kredkę
- rozcieramy nasze kreski i nakładamy matowy cień w ciemnoszarym kolorze
- górną granicę ciemnego cienia rozcieramy jaśniejszym - ja użyłam koloru Inglot #360 (szaro-brązowy)
- dokładamy odrobinę czarnego cienia wzdłuż górnej linii rzęs.
- na wewnętrzny kącik i pod łuk brwiowy nakładamy jasny cień matowy + minimalnie cienia rozświetlającego.
-tuszujemy rzęsy i voila! 

Mam nadzieję, że moja wersja Wam się spodoba. Oczywiście nie jest to makijaż identyczny - tak jak jest w tytule jest to jedynie inspiracja :)





Kosmetyki, których użyłam w tym makijażu:

Twarz:
-baza pod makijaż RevitaLash Fineline Primer
-podkład Max Factor Pan Stick
-puder Catrice Prime and Fine
-puder modelujący Inglot #505
-puder brązujący Miss Sporty Tan Up #010 Hawaiian Flower

Oczy:
-baza pod cienie ZOEVA Matte
-konturówka do powiek Maybelline Expression Kajal
-cienie Inglot Freedom System: #376, #360, #330, #63
-brwi Maybelline Color Tattoo #40 Permanent Taupe
-Tusz do rzęs Benefit They're Real!

Usta:
-konturówka do ust Catrice Lipliner #10 Famme Fatale
-pomadla Inglot Lip Paint #64




Czy Wy też tak uwielbiacie Beyonce?:))

Martyna

2 komentarze:

  1. Piękny kolor szminki.. i makijaż świetnie wykonany! Mogę Cię tylko podziwiać, bo sama jakoś nie mam do tego ręki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) a pomadka... fakt, ma piękny kolor i blask :)

      Usuń